همت ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه  استرچ پالت  شیرینگ  بادکن پت  پرکن با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

---------

--------

دستگاه استرچ فرودگاهی

شاید در ابتدا با شنیدن نام استرچ فرودگاهی تعجب کنید, و با دستگاه استرچ پالت اشتباه بگیرید. ولی همه ما در فرودگاه ها یا ترمینال ها با صحنه هایی مواجه شدیم که یک چمدان یا بسته بصورت کامل با سلفون محصور شده که این کار توسط استرچ فرودگاهی انجام میگیرد.این کار باعث جلوگیری اسیب های احتمالی و نفوذ گرد و غبار و رطوبت داخل بسته میشود که این فرآیند امروزه توسط دستگاه هایی انجام میشود که سلفون کش فرودگاهی نامیده میشوند.

دستگاه های استرچ فرودگاهی از نظر کارکردی در مدل های مشابه طراحی و تولید میشوند، این دستگاه های سلفون پیچ فرودگاهی تفاوت هایی در امکانات نسبت به یکدیگر دارند.

قیمت استرچ پالت

استرچ فرودگاهی:

امروزه با پیشرفت چشمگیر صنعت حمل و نقل و گردشگری و مکانیزه شدن جابجایی کالا ها این صنعت نیاز به دستگاه هایی دارد که کالاها و چمدان ها با بهترین شکل و بدون کوچکترین آسیبی جابجا شود. مشکلی که شاید برای همه ما پیش آمده باشد مواجه شدن با صحنه ای در فرودگاه یا ترمینال و یا زمان تحویل کالا از شرکت پست است که کالا دچار آسیب شده است. این دستگاه سلفون پیچ فرودگاهی با محصور کردن کامل کالا با سلفون مانع از آسیب رسیدن به کالاها میشود، که حال این دستگاه با نام های متفاوتی نامیده میشود(استرچ پیچ فرودگاهی، سلفون کش فرودگاهی و… میباشد.

خرید دستگاه استرچ فرودگاهی  اتوماتیک مناسب:

این دستگاه ها که در زبان عامیانه به سلفون پیچ فرودگاهی یا همان سلفون کش نیز شناخته میشوند. بسته به شرایطی همچون محیط,وزن کالا و تعداد بسته بندی در ساعت متفاوت هستند. دستگاه استرچ پبچ فرودگاهی مناسب جهت مکان هایی میباشد که کالاهایی با وزن کم جهت بسته بندی بکار گرفته میشود. نسبت به استرچ پالت صفحه گردان کاملا تفاوت دارند و در کل برای بسته ها و محصولات ظریف تر میباشد. قبل از خرید استرچ پالت حتما به این نکته دقت فرمایید که وزن محصولاتی که قرار است سلفون پیچی شوند را محاسبه کنید.

جهت خرید و مشاوره در مورد استرچ فرودگاهی با همت ماشین تماس بگیرید

گارانتی 12 ماهه

شرکت همت ماشین تمامی دستگاه های خود را با 12 ماه گارانتی معتبر قطعات به فروش میرساند

کادر مجرب

شرکت همت ماشین با بهره گیری از کادر مجرب دستگاه های با کیفیت بالا را روانه بازار کرده است.

قیمت مناسب

شرکت همت ماشین با دید فروش بیشتر و جذب مشتری دستگاه های خود را با پایین ترین قیمت عرضه میدارد.

مکانیزم عملکرد دستگاه استرچ فرودگاهی:

تمامی دستگاه های استرچ فرودگاهی تقریبا مکانیزم عملکردی مشابهی دارند, در این مدل نیز اپراتور بسته و یا بسته هایی که قرار است بسته بندی شوند را در محل مشخص که در اکثر مدلها بین 2 تیغه نگدارنده است قرار میدهد. اپراتور فیلم استرچ را به یکی از تیغه بسته و استارت میکند و دستگاه شروع به استرچ کردن میکند و در پایان متوقف میشود. هر دستگاهی شرایط و نحوه کارکرد مناسبی دارد که باید جهت راندمان و طول عمر بالا رعایت گردد نکاتی که اپراتور باید رعایت کند:
بسته ها را قبل از استارت باید بطور مرتب چیمان کند تا در زمان استرچ کردن شکل مناسب بسته بندی بهم نریزد.

سرعت چرخش را متناسب با محصول در حال انجام کار تنظیم کند همانند مدل استرچ پالت صفحه گردان.

به هیچ وجه نباید اجسام سنگین تر از وزن درج شده در مشخصات فنی بر روی دستگاه استرچ فرودگاهی قرار داده شود. البته در بعضی مکان ها برای بسته بندی و در کل سلفون کش کردن از دستگاه شیرینگ پک نیز استفاده میشود

پشتیبانی فنی استرچ فرودگاهی:

تمامی دستگاه های شرکت همت ماشین از جمله استرچ فرودگاهی دارای گارانتی معتبرمیباشد. این خدمات در 2نوع به مشتریان گرامی عرضه میگردد تعمیر دستگاه ها و همچنین نگهداری دستگاه ها. در زمان گارانتی که تعمیرات طبق مندرجات در شرایط گارانتی بصورت رایگان انجام میپذیرد و همچنین خدمات نگهداری بنا به درخواست مشتریان گرامی جهت افزایش طول عمر بصورت دوره ای انجام میپذیرد.
دستگاه دارای 12 ماه گارانتی معتبر میباشد.
گارانتی قطعات مکانیکی به عهده شرکت همت ماشین میباشد.
خدمات تعمیر و نگهداری جهت سرویس دوره ای انجام میپذیرد که هزینه ها با توافق طرفین میباشد.
گارانتی قطعات برقی به عهده شرکت  سازنده که همگی از برندهای معتبر و رسمی بازار هستند میباشد که بعضا گارانتی بالای 12 ماه دارند.

آمادگی ارائه هرگونه پشتیبانی از محصولات از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما.

 

قیمت دستگاه استرچ فرودگاهی

قیمت دستگاه استرچ فرودگاهی بسته به شرایط و عوامل متفاوتی دارد. تغیرات در قیمت بنابر سفارش مشتری و همچنین تغییر در متریال مورد استفاده در دستگاه ها انجام میگیرد. بسته به محصول مشتری قیمت دستگاه استرچ فرودگاهی نیز متغیر میباشد. در برخی واقع مشتری بسته هایی با طول، عرض و ارتفاع مختلف دارد که در این شرایط باید تمامی این تغییرات در کارکرد دستگاه لحاظ گردد.

در کاملترین مدل که بالاترین قیمت دستگاه سلفون پیچ فرودگاهی را نیز دارد، دستگاه قابلیت لفون پیچی محصول با ابعاد مختلف را دارد که مجهز به نگهدارنده میباشد. حرکت عمودی و چرخشی دستگاه کامل قابل تنظیم میباشد، در تمامی مدل های استرچ فرودگاهی همت ماشین سیستم حرکت عمودی کالیکه سلفون توسط دنده و زنجیر انجام میپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.