همت ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه  استرچ پالت  شیرینگ  بادکن پت  پرکن با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

---------

--------

اگر برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در reddit به اشتراک بگذارید
استرچ پالت دروازه ای

همانطور که همه روزه صنعت ماشین سازی پیشرفت میکند به همین ترتیب صنایع دیگر نیز با رشد و پیشرفت چشمگیر خود نیاز به دستگاه هایی با امکانات و قابلیت بالاتر دارند.دستگاه استرچ پالت دروازه ای یکی دیگر از مدل ها متنوع استرچ پالت میباشد.البته این مدل نسبت مدل های قبلی ابعاد بزرگتر و توانایی سلفون پیچی بالاتر را دارد.شرکت همت ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه های پالت پیچ میباشد,جهت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استرچ پالت دروازه ای

استرچ پالت دروازه ای چیست؟

استرچ پالت دروازه ای برگرفته از همان مدل دکل گردان میباشد,یعنی هر 2 یک دستگاه میباشند دلیل نام گذاری آن به نام دکل گردان چرخش ستون به دور پالت میباشد.این دستگاه برخلاف مدل صفحه گردان دارای یک محیط بسته است که پالت ها از در ورودی این قسمت وارد مرکز دستگاه شده و پالت در محل مورد نظر قرار میگیرد و به دلیل همین حالت بسته و درب ورودی مانند است که به آن استرچ پالت دروازه ای میگویند.

این دستگاه از نظر قابلیت و امکانات نسبت به مدل های دیگر مجهزتر میباشد و همچنین قیمت بالاتر هم دارد و البته باید به این نکته توجه کرد که این دستگاه مناسب هر کسب و کاری نیست و برای مشاغل تعداد پالت های بالا مناسب است.

استرچ پالت درواه چگونه کار میکند

مکانیزم عملکرد دستگاه استرچ پالت دروازه ای به اینگونه است که پالت بوسیله هر دستگاهی(جک پالت,لیفتراک,نوار نقاله)به قسمت مشخص شده دستگاه منتقل میشود.مشابه دستگاه صفحه گردان یک قسمت از سلفون را به پالت متصل میکنند و با استارت دستگاه برخلاف مدل صفحه گردان که پالت به چرخش در می آید در این مدل دکل دستگاه به دور پالت میچرخد.

چرخش دکل به دور پالت و اتصال فیلم استرچ به یک قسمت از آن باعث ایجاد کشش در سلفون و پیچیده شدن آن به دور پالت ها و محصولات میشود.قسمت دکل گردان که سلفون نیز به آن متصل است به سمت بالا و پایین متحرک است.در حین کار جهت کامل شدن فرآیند و محصور شدن کامل پالت از پایین ترین نقطه تا بالاترین نقطه بازوی متحرک نقش اصلی را دارد.

عملکرد استرچ پالت دروازه ای به اینگونه است که هم سرعت دکل گردان قابل تنظیم است و هم میتوان سرعت حرکت سلفون به سمت بالا و پایین را تنظیم کرد.با این 2 المان قابل تنظیم هم امکان تنظیم میزان کشش و سفتی بسته بندی را تنظیم کرد و هم تعداد لایه های پیچش را میشود تنظیم کرد.این دستگاه قابلیت تنظیم توقف سلفون در قسمت پایین و در قسمت بالا در زمان های متاوت را دارد.

مشخصات دستگاه استرچ پالت دروازه ای

دستگاه استرچ پالت دروازه ای از نظر مکانیزم کلی تفاوتی با دستگاه های دیگر سلفون پیچ ندارد ولی از نظر مشخصات کارکردی تفاوت ها زیادی دارد که عبارتند از:

  • در وزن پالت و محصولات هیچ محدودیتی وجود ندارد و با اطمینان کامل میتوان برای هر وزنی استفاده کرد.
  • سرعت سلفون پیچی در این دستگاه بسیار بالاتر است و حداقل 2 برابر سرعت بالتر نسبت به صفحه گردان دارند.
  • امکان استفاده از نوار نقاله جهت سهولت در انجام کار و افزایش بیشتر سرعت پالت پیچی را دارند.
  • نسبت به مدل های دیگر چون با وزن محصول مستقیم در ارتباط نیست اصطحلاک کمتری دارند.
  • از نظر فضای مناسب جهت استفاده به فضای بزرگتری نیاز دارند و حتما باید مکان مناسبی برای این دستگاه تعبیه گردد.
  • به دلیل اتصال استرچ پالت دروازه ای به کف زمین,یا باید  سطح مورد نظر مستحکم باشد یا باید کف سازی بصوررت مناسب انجام گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.